wlgiruksdj

Idag på praoen så var det inte så jetekul. När vi skulle till hundarna så vissade dom oss runt sen väntade vi på några från Grans i Piteå, sen så skulle vi se när dom tränade hundarna. Vi fick lixom inte vara med åde, vi satt på en bänk å tp tittade var inne på fb å twitter åde.
Men sen så gick vi upp till det där tornet som man ser när man står där inne i flygplatsen (det dät höga tornet) och där så berättade en hur dom kollar vad det ska var för nå väder. HAHHAHA asså jag höll serriöst på att somna där inne, det var inte tråkigt det var ganska intressant men aså när han tittade bort så passade jag på att blunda så jag inte skulle somna i stolen eller nå.
Sen så gick vi upp en våning å tp satt där å kollade, sen så gick vi till ett annat hus å kollade när några vakade över hela Svergie så inga förbjudna flyplan åker in i gränsen. Det var faktiskt ganska coolt men vi skulle vara dör i en timma å kolla på en skärm medans andra jobbade så det var ju inte så jetekul.


Minibild
I det dära tornet var vi i.


Men just nu väntar jag på att detta bra program ska börja.

älskar alla minibilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0