morsdag

Igårkväll så sov jag över hos Isabella med Hanna. När vi vaknade låg vi och pratade i sängen ett tag sen så loggade vi in på fb, msn å skype men det fans ing roliga pressoner online -.- Sen så smsade mamma mej å sa att vi skulle äta lunch på stan så vi började göra oss iordning, sen så hämtade mamma å Ebba mej, sen for vi till Waldorf och åt. Sen så gick vi runt i Åhlens å så skulle mamma köpa något på Indiska så vi gick dit också.
Efter det så for vi hem å åt tårta sen så chillade vi. Efter ett tag så gick jag upp å plockade upp i mitt rum å sen gick jag ner å hämtade väskan i bilen för jag glömde den där.
Nu så ska jag tp se på Baksmällan 2 :) Eller jag vet inte om jag orkar..

Igår så klippte Matilda mej, vart väldigt nöööjd :)


Egentligen så är sminket helt utkletat, men det syntes tydeligen inte i webben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0