idagplusigår

IGÅR:

Först så var det vanlig skola å sen så skulle Josse å Itzza vara m Andreas så dom for tp till björx å var där m han. Och jag å Hanna visste inte vad vi skulle göra så vi for t björx å tänkte spionera på dom!! HAHHAAH! fan vad töntigt d där låter men ja.. Sen så när vi såg dom spelade dom basket så jag skickade till Josse "vem vinner? *basketboll*" å då misstänkte dom att vi var där å sen så bad dom oss komma å vi spelade tp basket å tp jaaaaa, sen så när han gick hem så gick vi in å kollade runt på Norrskenet å dom har tp asfin skola, tp toaletter i klassrummet! Jag skulle serriöst kunna börja där :D Fast d är tp långt från mej om man går, för på vintern måste ju jag tp gå så.. 
Sen så for jag å Hanna hem t mej å åt å sen for vi till Josse. Å igår så blev det nå konstigt i min kedja på cykeln så mitt hjul ba dampar å d låter som att man har sånadär pärlor¨på hjulet som hade när man var liten, naisnais :D

IDAG:
 

Så for jag till skolan å hade vanliga lektioner. På idrotten så spelade vi brännboll. Å vårat lag vann! Hahahah, jag trodde tp att vi skulle förlora åde för d gick tp helt dåligt för oss :D
Nu ska jag fara å hämta Ebba om ett tag sen ska jag duscha å sminka mej å leta efter kläder jag kan ha på mej för jag ska fira min kusin som fyller 13år! Fast aså hon fyller år imorn men endååå :)


Hahah, en såndär lite halv töntig bild ;)











TILL HANNA!:

Tp inge lyssnar på musik å sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0