assåew tphhh tjjja

Sitter tp å lyssnar på musik, hehhu.
Hanna for hem för någon timma sen. När hon kom så satt vi i mitt rum å pratade sen for vi t kvantum å köpte dorthy, sen for vi t Josse å var där ett tag men hennes pappa fyllde tp år, han fyllde tp 40 troja. Ahsen var vi där t halv 5 kanske? Sen for vi å cykla rnt på mjöl-kizz ett tag för vi hade inge att göra, sen for vi t kvantum igen för vi såg våran lärare åka bil förbi å då trode vi hon var på Kvantum så vi for dit å då köpte jag en chokladboll å hanna en piggelin å då cyklade vi t den där mini lekparken på östermalm åså satt vi där å prata. Vi såg Johannas brorsa å Albins brorsa så vi (Hanna) sa hej åt dom. Sen så satt vi där å gunga ett tag! Det var asum. Sen så for vi hem t mej å satt på mitt rum å prata å läste bloggar åde, sen så for Hanna hem å då gjorde jag plättar å åt dom (inte så konstigt). (Datorn stängdes nyss av, jag trode inte nått skulle spraras men d gjorde d).
Sen tänkte jag läsa Justin Bieber's bok men då var den borta så jag smsade Hanna om hon hade tagit den men då visade det sej att Ebba hade gömt den, jag har faktiskt läst ut den nu.

Så, nu orkar jag inte skriva nå mer ;)


fint, men den bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0