sommar! <3

Frlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte hunnit blogga nå. Ska tp byta till devote så jag kan mobilblogga å lägga in bilder! Så då blir det ju mer uppdatering.

Tisdag:

For till skolan första dan efter det dära "lovet".  Då pratde vi först om vart vi hade praoat åde sen städa vi klassrummät, sen så gick vi ut å krattade.
Sn så for vi å spelade brändboll med 7c, 6a och 8a. Vi vann alla matcher! :D

Sen så var ja m Wille å vi tp cyklade, hahah, men sen så for vi t josse å tänkte kolla när Isabella, Hanna, Josse, Ellen å JohannaM skulla bada men det fick vi inte. Så då gick vi å letade vart paradiset var, men då smsade Josse mej å sa att dom skulle bada på lulsundet. Så då var ju jag å Wille pvg till lulsundä, men då såg vi Johanna å Ellen cykla till Josse för att fara å bada. Så då följde vi m dom å letade efter Josse, Hanna å Isabella. Sen hittade vi dom men då ville dom inte att Wille skulle vara där. För dom tp hade bikini? Hahah, inte vet jag men dom sa att vi skulle gå, så då gick jag Ellen å Wille iväg å badade m kläder! Det var väll kul! FÖRSTA DOPPET! :D 
Sen så var jag med Isabella, Josse å Johanna, vi tp hade d kul.
Sen på kvällen så skulle jag smörja in mej m After Sun å då ser jag att jag har bränt mej som fan. Så ja, sen så packade jag lite fika till grösstråfestivalen (GSF). Sen somnade ja.

Idag:

Först så for ja till skolan (inte så konstigt) men då så kommer våran matte lärare Anna å ba: Har inte ni städat i erat klass rum?
Hahahah, fan vad taskigt, vi hade faktiskt städat halva dan igår! Men vårat klassrum är helt perglihkrzjg.
Sen så kommer ELisabeth in i klassrummä å frågarvad vi gör så tidigt på skolan. Å ingen fattade nå å då sa hon att vi började 10 i 10 tp. BAJS! Jag hade faktiskt försåvi mej, å stresade till skolan.
Men sen så gick vi ner å såg på grässtrå festivalen. Sen for vi t Josse å hade vatten krig! D var asum.
Sen for vi ner å bada. Å sen så for jag hem, å nu är jag här hemma å lyssnar på musik.
BRABRA.


tp bränt mej?


Kommentarer
Postat av: Anonym

de var faktiskt inte för att vi hade bikini, de var för andra anledningar hahaha / domdärpåstranden

2011-06-08 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0