day9 - a personal moment u had with u and justin bieber or whatever tickels ur fantacy

Hahah, det där m fantasi så började jag tänkta på vad jag drömde inatt.
Jag var tp på någon Justin konsert, det var tp mke folk men endå inte. åså han ba elin du får komma hit bak. så gick jag dit bak åså var isabelle å josse där men dom fick inte träffa justin för kenny (justins livvakt) höll fast dom å justin bah; elin får jag chans på dej? åså sprang jag tp iväg, det var tp till mitt rum elle nå åså stog justin där. Sen så tp sprang jag någon annan stans!
Hahha, det var tp d. Fattar inte varför jag tp inte stanna å sa ja! wtf. men ja, annars har jag drömt andra drömmar m han men kommer inte ihåg dom ;p

 de där kletiga är ägg om ni undrade

Men iaf, Henny for hem för en timma sen kanske? Efter det så kollade jag på lite bloggar å sen så åt jag. Sen så har jag bara haft allmänt tråk! Men snart kommer Cornelia för hon å hennes pappa ska hämta smilla som har sovit över här m Ebba :)
Sen inatt så ska jag se på mtv movie awards (y) men innan så ska jag se på Jersey Shore, skins å the short list :)


HAHAH! asså kolla hårä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0