trött

Idag så har jag varit på skolan. Vi hade svenska å då så såg vi på teatrar som 7b hade gjort. Dom var tp bra å roliga :)
Sen så hade vi idrott å då kastade vi frischbi. Sen så for jag hanna å josse t bergviken å väntade på att cajsa skulle sluta så vi kunde vara m henne. Vi for t stan å jag å hanna tappade bort dom i tp en eller två timmar sen hittade vi dom på blågåsen xb
Sen så satt vi där å pratade tp länge! å ellen fick panik för linus smsade henne å skrev: jag måste prata m dej. utan hjärta eller nå skrev han d. Å ellen fick tp panik å började gråta för hon trodde att han skulle göra slut! hahah, men han skulle bara skrämma henne!
Sen så for alla hem.
Å nu så är alla på leo's lekland discot. Inte jag, jag orkade inte plus att jag inte har någadera pengar :( Dom försvann då vi var på boden badet! hahah,
Nu ska jag tp se på tevö! Å sen ska jag sova..
JAG ÄR AS TRÖTT!
godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0