panik!

Asså jag kommer inte stoppa in nå bilder för jag har ingen dator jag kan blogga med. Men jag kan berätta om min dag ;) Vi har haft spanska på morgonen sen musik å sen so. Peter (våran rektor) kom in till klass rummet å sa att Katarina å Bettan inte ska vara våra klassföreståndare :( Å jag måste byta mentor från Katarina :( Jag gillar inte min skola :( jag ränker byta klass till 7b för dom kommer ju ha Bettan i svenska för då kommer jag ju ändå ha Katarina i hk. Hahaha! Det var tp ganska kul för när vi skulle städa så pratade Katarina å Bettan att vi inte skulle ha dom mer å då började amanda gråta lite sen jag sen Hanna å sen tp hela klassen! Så det var tp Amanda som började x) sen så såg 7c d å sen började dom gråta osv osv. Men då sa Bettan att dom skulle bjuda på piggelin så då for vi till kvantum å käka piggelin (y) Å då såg vi Bettans man. Stackars han som inte vet att Bettan å Blomman (Mats lilja) har en ovangs (romans) för Bettan å blomman har sex.............. (långt tystnad) barn tsm! Ajja, sen så for josse petter amanda signe å hanna hem t josse medans jag for t gina å köpte en grej (visar imorn). Sen så cyklade vi t en park å chillade där å sen for petter hem å då cyklade vi nånstanchs å då tappade jag å hanna bort josse å amanda (signe hade farit hem) sen hittade vi dom sen for vi t donken för jag å hanna var hungriga så vi köpte en liten chees m bara ost <3 guud så gott! Sen for amanda hem å jag hanna å josse for hem t josse å satt å garvade åt hanna för man kan inre ta hanna seriös! Hahha! Vad taskiga vi var men så fort man tittar på henne så skrattar man! Men hanna är fortfarande söt <3 Sen så ringde pappa medans hanna skulle söka ngt på youtube hanna fick panik gav mej telefon pappa frågade vart jag ar jag sa att jag var hos josse pappa frågade om mamma visste då sa jag nej då sa pappa att jag skulle hem å äta, vi skulle äta plättar. Det var gott. Jag åt. Jag provade saken jag köpte. Jag tog av mej den mamma kom hem jag vart tvungen att visa den för henne. Vi fixade lite grejer dom varje klass kommer få imorn. D är något gott. I påsar fick säkert inte säga ngt men ändå. Jag satte mej i soffan började skriva d här. Pappa visade hur man ska göra i ett spel fortsatte skriva å det här har tagit sin tid. Nu ska jag pröva d där spelet så heidå! Jag tror tp ingen orkar läsa det här jag har skrivit men endå :D

Kommentarer
Postat av: eva

JAG LÄSTE!

2011-04-14 @ 20:43:05
URL: http://evaandrersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0