igår

Igår så började det med att jag for t josse å så skulla alla samlas där (amanda, jag, johannaM, hanna å ellen)
Sen så satt vi i josses rum å pratade, sen så for vi till kvantum flr vi ville ha mjukglass!
Sen så for vi till Joppsi å chilla ett tag, efter det så for jag hem å åt och sen så for jag till joppsi å då skulle vi se på film. Vi väntade tp as länge på att hampus å albin skulle komma sen kom dom så då gick vi till skolgården å gungade i biggmagungan å åkte linbana.
Det var kul sen så for vi hem till joppsi å då skulle vi se på paronormal activity (ettan) fast då funkade de inte så då kunde vi inte se den så då såg vi på torn. Fast jag såg inte mke.
Dom ända som såg var Josse å Hampus.
Jag hanna å ellen irriterade jesper!
Hahaha! det var kul. Han ser ut som en parfym kille, aså en såndär som gör parfym reklam!
Hahahah!
Sen så dampade vi mer, sen så satte vi oss å såg på film i 10 minuter sen tog den slut.
å sen for alla hem.

BILDER



den där grejen fastnade


heheh, sööt!

hahahahah! JOSSE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0