BETTAN Å KATARINA!

ASÅ ÅH! 7B SKA TP FÅ ELISABETH TILL KLASSFÖRESTÅNDAE :( Å KATARINA KOMMER INTE HELLER VARA VÅRAN KLASSFÖRESTÅNDARE :(  JAG VET INTE TILL VILKEN KLASS HON SKA TILL IAF! 
Bettan ska inte någonstans hon ska vara våran klass föreståndare hela livet <3 vi ska tp protestera!
Asså vi kommer få franska läraren :'(
 
iaf så var jag på skolan idag som vanligt! vi hade ma/no å sen så for vi till kh å såg någon föreställning som var as dålig! En kille som uppträdde kissade tp ner sej! Eller han var tp kissnödig. Han borde ha kissat innan!
Men vi satt kvar i salen ända tills alla hade gått å så gick vi ut så stog alla som söng å de där ute å väntade på att vi skulle gå. Det var pinsamt att gå ut där :o Å min chal (stavning) fastade i någons väska å det var pinsamt.
När vi var pvg dit så tp tog alla på mitt face å trykte ner mej så nu har jag ont i armbågen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0