äpplepäpple

Sitter å äter ett äpple! Det är gott!

Asså jag vet att jag iinte har bloggat nå i helgen men det är för att jag inte har hunnit eller orkat.
I fredags så var jag på skolan as länge å sen så hade jag film kväll hos Josse med Hanna å Johanna.
På lördagen så for jag Josse å Johanna å badade i boden å då så vart det lite STRUL med bussarna å vi satt där ute å frös å direkt efter klockan 7 eller nå sånt for jag direkt till farmor å farfar å åt och då var jag jjääätteeee trött så jag somnade tp direkt när jag la mej ner i sängen.
Sen så på söndagen (igår) så for jag till ikea å var där hela dan å direkt efter det så städade jag i rummet sen så var jag med josse å sen så såg jag på tv.

Ja, jag har haft fullt upp i helgen, även fast det inte låter som det men jag har varit trött å sånt.

Men nu ska jag smsa/ringa Josse å frågade om jag kan vara m na.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0